Doprava a platba

Vždy je v našem zájmu, ať zásilku obdržíte v pořádku a v domluveném termínu. Proto také dlouhodobě spolupracujeme s prověřenými přepravními společnosti. Menší zásilky odesíláme kurýrní společností, rozměrnější a křehké zásilky doručujeme přes společnost TopTrans.
Zboží si můžete zdarma vyzvednout v našem skladu.

Způsob dopravy:

Cena dopravy v ČR:
Třída dopravy Dopravné (Kč)
Balík menších rozměrů 139,-
Balík větších rozměrů - paleta 369,-
Doběrečné 49,-
Osobní odběr - Opava Zdarma

 

Cena dopravy s výnosem v ČR:
Třída dopravy Dopravné (Kč)
Výnos s asistencí do 80 Kg 990,-
Výnos s asistencí do 160 Kg 1390,-
Výnos s asistencí nad 160 Kg 1790,-
Výnos bez asistence do 100 Kg 1490,-
Výnos bez asistence do 200 Kg 2490,-
Výnos bez asistence nad 200 Kg 3490,-
Příplatek za každé patro nad 3. NP 190,-


Výnos s asistencí:
Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce, řidič nevynáší zboží sám.

Výnos bez asistence:
Doručení zásilky All-inclusive (2 pracovníci TOPTRANS) s výnosem přímo na místo určené příjemcem. Max. do 3. NP, výnos výše je zpoplatněn 190 Kč za každé další patro. Dané patro uveďte prosím do poznámky v objednávce. Dodací lhůta se může prodloužit.  

Cena dopravy v SR:
Třída dopravy Dopravné (Kč)
Balík menších rozměrů 250,-
Balík větších rozměrů - paleta 690,-
U zboží přesahující rozměr palety bude cena dopravy sdělena dostatečně. (sprchové kouty, vany, hydromasážní systémy, ...)

Místem plnění je adresa dodání, kterou kupující vyplnil při odesílání objednávky z našeho internetového obchodu.
Doprava bude uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu.

 

Platba za objednané zboží:

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší, než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová, platná cena nižší než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky.

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti při osobním odběru v provozovně prodávajícího na adrese, BPS-koupelny, s.r.o., Skladištní 3, 746 01 Opava, po-pá: 0800 – 1430 hod
  • v hotovosti na dobírku přepravci při převzetí v místě určeném kupujícím v objednávce
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2500435720/2010, vedený u FIO Banka a.s. (dále jen “účet prodávajícího“), v tomto případě zasíláme zálohovou fakturu pro platbu předem, zboží expedujeme po připsání platby na náš účet. Na tento způsob platby poskytujeme slevu až 1000 Kč na celou objednávku. 
    Sleva při platbě převodem dle hodnoty objednávky: 
    Hodnota objednávky nad: Sleva
    1 Kč
    5 Kč
    500 Kč 10 Kč
    1 000 Kč 30 Kč
    2 000 Kč 50 Kč
    5 000 Kč 100 Kč
    7 000 Kč 200 Kč
    10 000 Kč 300 Kč
    20 000 Kč 500 Kč
    40 000 Kč 1 000 Kč
  • bezhotovostně prostřednictvím zabezpečené platební brány ComGate, www.comgate.cz
    • Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

    • Platba kartou
      Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Platební brána akceptuje všechny běžné platební karty jako VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club.

    • Platba zrychleným bankovním převodem
      Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Vedle plateb kartou na platební bráně umožňujeme zrychlené bankovní převody všech významných bank v ČR, PL a SK. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
    • Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
    • Kontaktní údaje pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz , tel: +420 228 224 267

    • Platba na třetiny - Twisto
      • Plátce si nejprve v platební bráně vybere platební metodu Na splátky, bez navýšení.
      • V dalším kroku zvolí Twisto Nákup na třetiny.
      • Následuje jednoduché ověření identity zadáním tel. čísla, jména, e-mailu a adresy bydliště. Služba je dostupná občanům Česka, platit lze pouze platební kartou v korunách. Schválení proběhne během několika sekund.
      • Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, jak má uhradit další dvě splátky.
      • Maximální celková částka této platby je 25 000 Kč. 

    • Odložená platba
      Odložená platba umožňuje zákazníkům e-shopu odložit úhradu nákupu až o několik dnů. Nabízíme pro vás odloženou platbu ve spolupráci s Twisto, Skip Pay (dříve mallpay) a Raiffeisenbank (PlatímPak).
      • Twisto Pay

        Platební metoda Twisto Pay umožňuje zákazníkovi nakoupit teď a zaplatit do 30 dnů, až si zboží v klidu doma prohlédne. A to zdarma. Zákazník je o úspěšném ověření informován e-mailem od Twisto spolu s informacemi k úhradě dlužné částky.

        Proces platby

        1. Plátce si nejprve v e-shopu vybere platební metodu Odložené platby a následně zvolí Twisto Pay.
        2. Následuje jednoduché ověření identity zadáním tel. čísla, jména a adresy bydliště.
        3. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, kdy a kam má odloženou platbu uhradit.
      • Skip Pay (dříve mallpay)

        Platební metoda Skip Pay umožňuje zákazníkům bezplatné odložení úhrady nákupu až o 14 dnů po doručení zásilky. Schválení platby netrvá déle než pár vteřin. Zákazník je o úspěšném ověření informován e-mailem od Skip Pay spolu s informacemi k úhradě dlužné částky. Maximální částka odložené platby je 50 000 Kč. 

        Proces platby

        1. Plátce si nejprve v e-shopu vybere platební metodu Odložené platby a následně zvolí Skip Pay.
        2. Následuje jednoduché ověření identity SMS kódem.
        3. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, kdy a kam má odloženou platbu uhradit.
      • PlatímPak

        Platební metoda PlatímPak od Raiffeisenbank umožňuje zákazníkům odložit si úhradu nákupu až o 30 dnů a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. Schválení platby probíhá online v řádu vteřin. Zákazník je o úspěšném ověření informován e-mailem od Raiffeisenbank spolu s informacemi k úhradě dlužné částky. Maximální částka odložené platby je 25 000 Kč. 

        Proces platby

        1. Plátce si nejprve v e-shopu vybere platební metodu Odložené platby a následně zvolí PlatímPak.
        2. Následuje ověření identity. Pokud je zákazník klientem Raiffeisenbank, ověření proběhne SMS zprávou a vyplněním rodného čísla. V případě, že se nejedná o klienta Raiffeisenbank, identita bude ověřena formulářem nebo přes haléřovou platbu. Případně může dojít zákazník na pobočku. Haléřová transakce je plátci ihned po ověření vrácena.
        3. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, kdy a kam má odloženou platbu uhradit.


    • Rozložená platba ESSOX
      • Nakupte zboží od 2 000,- Kč do 30 000,- Kč.
      • Rozložte si cenu nákupu až do čtyř plateb.
      • Šetřete čas a nevyplňujte složité formuláře, vše načteme z Vašich dokladů.
      • Podepište smlouvu zaplacením první platby za zboží.
      • Žádné zbytečné papírování, celý nákup vyřídíte plně online.

       

      Jak na to?

      1. Vložíte zboží do košíku.
      2. Zvolíte úhradu formou Rozložené platby ESSOX.
      3. Budete přesměrováni na online žádost.
      4. Určíte, jak si chcete platbu rozložit.
      5. Vyfotíte doklady nebo nahrajete fotografie dokladů.
      6. Formulář vyplníme za Vás, Vy jen zkontrolujete správnost údajů.
      7. Dojde ke schválení žádosti.
      8. Podepíšete smlouvu odesláním první platby za zboží.
      9. Po přijetí platby Vám prodejce odesílá zboží.
      10. Dle zvoleného počtu plateb budete hradit zbývající platby ESSOXu.

       

      Co budete potřebovat, abyste mohli využít Rozloženou platbu?

      • Občanský průkaz
      • Druhý doklad (řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz – jeden z těchto dokladů)
      • Účet vedený na Vaše jméno u jedné z těchto bank:
        • Komerční banka, a.s.
        • Československá obchodní banka, a. s.
        • MONETA Money Bank, a.s.
        • Česká spořitelna, a.s.
        • Fio banka, a.s.
        • Air Bank a.s.
        • Raiffeisenbank a.s.
        • mBank S.A.


    • Platba na splátky ESSOX

      1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství k nakupovanému zboží atd.
      2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
      3. V dalším kroku budete přesměrováni na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu).
      4. Vyplníte on-line žádost o úvěr. Při vyplňování si zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“).
        1. Pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné být majitelem/kou účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Při vyplňování budete vyzváni k doložení vlastnictví uvedeného bankovního účtu.
        2. Při volbě SMS podpisu je potřeba mít k dispozici jeden z těchto druhých osobních dokladů (řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz).
        3. Pokud nemáte některý z těchto osobních dokladů nebo nejste majitelem/kou bankovního účtu vedeného na Vaše jméno, pak zvolte podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“.
        4. Následně žádost odešlete ke zpracování.
      5. Po odeslání žádosti se Vám zobrazí výsledek žádosti. Stejnou informaci obdržíte i e-mailem.
      6. V případě kladného posouzení žádosti dokončíte proces dle instrukcí na obrazovce nebo v emailu.
        1. V případě SMS podpisu Vám zašleme 2 SMS kódy. Prvním potvrdíte, že budete smlouvu podepisovat pomocí SMS kódu. Následně si zobrazíte a potvrdíte všechny dokumenty, které jsou označeny „Zobrazit a potvrdit“. Smlouvu o úvěru podepíšete po potvrzení správnosti údajů ve smlouvě pomocí druhého SMS kódu, který si necháte zaslat. Pro úspěšné podepsání smlouvy je třeba zadat celkem dva SMS kódy.
        2. Při volbě Papírové smlouvy s podpisem přes kurýra si stáhněte smluvní dokumentaci, kterou si pročtěte. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín, kdy za Vámi přijede se smluvní dokumentací. Provede identifikaci, Vy smlouvu podepíšete. Jedno vyhotovení smlouvy Vám ponechá a jedno vyhotovení společně s identifikačním formulářem předá do ESSOXu.
      7. Po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole. Po úspěšné kontrole ESSOX ihned informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.
      8. Prodejce Vám zasílá zboží a inkasuje od Vás přímou platbu (pokud jste ji zvolili) nejčastěji dobírkou.


      Výhody SMS podpisu

      • Vše si vyřídíte z pohodlí domova (nemusíte čekat na kurýra se smlouvou)
      • Podpis smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
      • Úspora času, rychlost vyřízení Vaší objednávky a splátek v rámci hodin
      • Nemusíte si nic tisknout
      • Jednoduché vyřízení
      • Šetrnější k životnímu prostředí (žádné zbytečné papíry)

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX