Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD:

 

společnosti BPS-koupelny, s.r.o.

se sídlem Pavlovského 673/39, 747 07 Opava – Jaktař

IČO: 25390023, DIČ: CZ25390023

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 17736 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.bps-koupelny.cz

 

  1.  DOLOŽENÍ PŮVODU ZBOŽÍ:

1.1 Při uplatňování reklamace je nutné předložit doklad o koupi zboží, bez tohoto dokladu nebude reklamace přijata ani vyřízená.

 

  1.  REKLAMACE SE VZTAHUJE:

2.1 Reklamace se vztahuje na výrobní, materiálové a skryté vady výrobku, které se projeví v garanční době.

 

  1.  REKLAMACE SE NEVZTAHUJE:

3.1 Mechanické poškození:

Zboží je nutno zkontrolovat při koupi, nebo při převzetí zboží. Na pozdější reklamování poškozeného zboží nebude brána zřetel. Převzetím zboží se rozumí jeho důkladná kvalitativní a kvantitativní kontrola společně s prodejcem nebo přepravcem. Případné nedostatky zjištěné touto kontrolou potvrdí obě strany svým podpisem. Zboží je nutno užívat k účelům tomu předurčeným. Reklamace se nevztahují na mechanické poškození, způsobené nevhodným zacházením.

3.2 Mechanický zásah do zboží:

Reklamace se nevztahuje na zboží, do kterého bylo mechanicky zasaženo, respektive zboží, které nebylo namontováno v souladu s montážním návodem výrobce a došlo u něho k mechanickým úpravám.

3.3 Odchylky rozměrů:

Reklamace se nevztahují na výrobní odchylky rozměrů. Výrobní tolerance rozměrů je ±3%.

3.4 Uplynutí garančního období:

Reklamace se nevztahují na zboží, které je po uplynutí záruční lhůty (minimální doba 24 měsíců – pokud není přímo u produktu uvedena delší záruční doba).

 

  1.  POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

4.1 Způsob uplatnění reklamace:

Reklamaci je nutné vždy uplatnit písemnou formou. Popis spolu s fotodokumentací vady či poškození je nutné zaslat (pošta,e-mail) na adresu: BPS-koupelny, s.r.o., Olomoucká 11, 746 01 Opava, e-mail: obchod@bps-koupelny.cz . Ústní podání reklamace je nepřípustné.

4.2 Zpracování reklamace:

Po obdržení je reklamace zpracována a zavedena do systému.

4.3 Informace zákazníkovi:

Po zpracování reklamace je zákazník kontaktován zodpovědnou osobou (reklamační technik, obchodní zástupce) pro domluvení dalšího postupu. Další postup vyřízení reklamace je domlouván individuálně, dle charakteru reklamace. V případě, že budou chybět nějaké doklady, potřebné pro vyřízení reklamace, bude zákazník vyzván k jejich doložení.

4.4 Posouzení reklamace:

Po posouzení reklamace reklamačním technikem bude rozhodnuto a zákazníkovi oznámeno její následné řešení:

4.4.1 uznaná reklamace – uznání oprávněnosti reklamace, (zboží bude opraveno, či vyměněno na náklady výrobce)

4.4.2 neuznaná reklamace – zamítnutí reklamace, (zboží může být vyměněno či opraveno, ale pouze na náklady zákazníka)

4.5 Lhůta pro vyřešení reklamace:

Lhůta pro vyřešení reklamace od písemného podání činí 30 dní

 

  1.  MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ:

Vážený zákazníku, jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. (mimosoudni_reseni_sporu.pdf)

 

Provozovatel webu, společnost BPS-koupelny s.r.o., Pavlovského 673/39, 747 07 Opava – Jaktař, IČO: 253 90 023, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close